Saturday, May 2, 2009

layan blues


mood : sedih + ngantuk + lonely
lokasi : depan pc bilik adik aku
analisis:
- punca kesedihan 1: apa yang aku cari aku x temui, tapi ape yang aku temui byk yg aku lepaskan (hanya aku yang faham)
- punca kesedihan 2: adik aku balik bangi tengah hari tadi, tapi aku tengah tido time tu...sedey kene tinggal
- punca kesedihan 3: abang aku & family dia balik pas maghrib tadi. x puas lg main2 ngan anak sedara. lenyap kejap masalah dlm kepala. bila diorg blk, sume jd sunyi
- punca kesedihan 4: ari tu kwn aku sms tny pendapat aku psl something, pas aku bls dia senyap jek. pastu smlm aku sms dia x bls pn. maybe terasa hati ngan aku kot.
- punca kesedihan 5: sedih dengan diri sendiri. masih sendiri...
- punca kesedihan 6: sedih dengan diri sendiri. jahat sgt ke aku ni?

layan blues la pulak. baik buat mende berfaedah skit.

No comments:

Post a Comment