Tuesday, November 24, 2009

kepala berasap - sambungan...

huk huk huk... x abis lagi kepala berasap ni... sbnrnye dh kurang berasap dh... 2 assignment dh siap yuhuuuuuuuuu!!! tggl 1 asainmen je lg ni... adoi adoi...
huarggghhh... dh letih nk ngadap asaimen tp rase x tergamak nk anta kertas kosong je.. ari tu ayah aku dh warning, klau x siap asaimen x leh blk raye... huaaaaaaa... nk balik... nk balik... sebab tu kot aku "terlebih motivasi" sampai kn mlm td terjaga kul 1.30 pg... dh le x leh nk tdo blk, trus aku ngadap asaimen.. Alhamdulillah siap jua akhirnye...
tp yg harunye, aku jd ngantuk giler2 la ari ni... penat aa... dan yg lebih harunye adik aku kene tinggal, sebab kakak nye ni dh x brp betul. sian adik aku... dh la pg td dia tggl pesan kt mak aku suh aku jemput dia blk cam biase. bateri hp dia kong, so aku x dpt contact dia nk suh dia blk dlu sebab aku lewat ari ni. huhu... igtkn blk umah tu kene mrh percuma, skali adik aku tu cool je. x de langsung riak marah. tp aku rase bersalah sgt2. klau aku kt tmpt dia, for sure aku hamun sape2 yg tinggalkan aku camtu. huhu... baik sungguh adik aku tu.
patut la mase balik tu aku rase cam x sedap ati je... aku igt nk lalu dpn menara TIMA tp tah nape aku bengong sgt p belok arah lain. klau aku ikut gerak ati tu kn senang... isk...isk... bende dh jd dh pun...
betul la klau dh penat + ngantuk tu, pertimbangan pn dh jd x betul... adoi... adoi...
k, la aku nk p tdo ni... mintak2 aku dpt bgn awal nti, nk sambung wat asaimen lg. huhu.. kn best klau dpt ilham dlm mimpi ke perghhh... trus siap asaimen aku. ye ye je...

No comments:

Post a Comment