Thursday, July 15, 2010

berkursus lagi

ya tahun ini, paling banyak saya berkursus. tapi kursus kali ini paling penting. induksi = WAJIB.
saya akan memandu seorang diri ke melaka hari ini. sebenarnya saya penakut. paling jauh saya pernah pandu seorang diri ke putrajaya atau shah alam. alangkah bagusnya kalau ada adiwira seperti dalam belog kawan saya dapat menemani sepanjang perjalanan. bukan. lagi bagus kalau ada adiwira yang dapat memandu dan saya duduk di sebelah. tapi tiada adiwira. terpaksalah saya menjadi srikandi cintaku dan berlagak konon-konon berani padahal rasa kecut perut macam asam kecut.
buat kawan-kawan yang membaca belog ini (jika ada...huhu...), saya minta maaf atas segala salah silap dan dosa saya. doakan saya selamat pergi dan balik dari kursus. dan tolong doakan saya berjaya hadapi kursus dan  exam dengan tenang, tabah dan berani. nanti bila dah lulus, saya belanja kawan-kawan makan nasi minyak, ya? (kalau dah jumpa calon untuk buat 'kenduri nasi minyak' tu la ya..he he he...)
ok, tata...

5 comments:

  1. good luck mamabik...mamabik mesti boleh!!!

    ReplyDelete
  2. eh.. wani kenapa drive sendiri pulak. adik tak nak drive kan untuk wani ke. huhu... baik2 bawak kete tau

    ReplyDelete
  3. ala shiyan awk...

    tak apa awk, nnti dh jmpa adiwira awk, awk pukul2 dia sbg tanda membalas dendam sbb lm sgt menyorok. haha garau2 je :P

    ReplyDelete
  4. anony 1: uits, adakah awk anony yg saya kenali? rasa seperti bukan...haip! sila tunjuk ic. he~ :)

    m aida: thanks mem! InsyaAllah, I will try my best (dengan muka bersemangat)

    adzmira: huhu...ayah saya tak bagi. takut adik sesat sebab dia pun tak biasa area melaka. x pe, nalin ngan husband jd guide kt depan. Alhamdulillah x sesat.

    anony 2: huhu... awk pun kesian gak. msti bosan x de org untuk 'diculik'. owh, sy x kan pukul2 adiwira sy. tp sy akan gigit2. haha...

    ReplyDelete