Thursday, January 15, 2009

Blog Baru...

Emmm...start blog kt tmpt baru.. saja nk tukar angin, nk rasa suasana baru...
Blog lame kt friendster still ada lagi... tapi rase2 nk gak mencuba sesuatu yg baru... x rugi pun...

Lagi 3 hari aku akan start keje baru... Skg ni kire tgh 'bercuti' la huhu... bosan... bosan... rase cam kembali menganggur je... Ish...minta la dijauhkan... Perit sangat rasenye menganggur... Kalau boleh, tak nk lg kembali ke zaman 'menanam anggur' tu... cukup2 la pengalaman yg ada... Kerana itu aku amat2 menghargai semua pekerjaan ku... Maklum la bagi aku, bukan senang aku nk dapat keje... Sekali dapat mesti la hargai, jgn plak sampai kehilangan baru nk hargai.. mase tu sesalan pn x berguna lg...

Utk blog kali ini, aku akan tulis apa sahaja yang aku mahu dari sudut pandangan aku. Sebab tu aku bagi nama blog ni 'Kaca Mata ku..' hu.. hu.. relevan ke x relevan ni???

Harap2 tahun ni tak sesibuk dulu. Harap2 dapat la mencari masa untuk blogging dan membaca blog2 org. Seronok... Macam2 pengalaman boleh dapat. Sedih, kelakar, yang menginsafkan, dan yang memberi inspirasi.

Sampai sini saja... Ada sesuatu yg lain ingin ku tulis...

No comments:

Post a Comment